| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Stan
|
|
| Naar boven |
|
|
Thijs
|
Geplaatst: Di Mrt 09, 2010 11:39 am Onderwerp: |
|
|
|
Ik vond het ook een erg geslaagd toernooi. Hulde voor de organisatie!
Victor en Lars terechte winnaars ook. Al had ik het ook begrepen als Reinier en Daniël gewonnen hadden want die deden het ook erg goed in de finale.
Ben, zijn de foto's ook ergens zichtbaar voor mensen zonder Facebook? |
|
| Naar boven |
|
|
Lars

|
Geplaatst: Di Mrt 09, 2010 1:19 pm Onderwerp: |
|
|
|
Dank voor de felicitaties!
Dank Trivium ook voor een toptoernooi! Er was weer een goede sfeer, alles verliep keurig volgens schema en de stellingen waren prima. Jammer dat de meesten al zo snel weg waren, maar Nijmegen is ook best ver weg natuurlijk. _________________
Ik krijg altijd gelijk - 4e druk nu verkrijgbaar!
"bijzonder lezenswaardig" (Het Financieele Dagblad) |
|
| Naar boven |
|
|
Job Joris
|
Geplaatst: Di Mrt 09, 2010 1:34 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Thijs schreef: |
Ben, zijn de foto's ook ergens zichtbaar voor mensen zonder Facebook? |
Ik heb je een link gestuurd met de bestanden erin. Zijn er veel mensen die dit verzoek hebben dan ga ik ze nog ergens anders publiceren. Men kan natuurlijk ook even een facebook acount aanmaken Jij ook Thijs!  |
|
| Naar boven |
|
|
Eric
|
Geplaatst: Di Mrt 09, 2010 1:50 pm Onderwerp: |
|
|
|
Er is een simpelere oplossing: je kunt foto's op Facebook gewoon zichtbaar maken voor mensen zonder account. Gewoon even de instellingen wijzigen en dan de nieuwe link hier posten. _________________ Ik doe niet aan onderschriften.
- www.ericstam.nl - |
|
| Naar boven |
|
|
Job Joris
|
Geplaatst: Wo Mrt 10, 2010 8:19 am Onderwerp: |
|
|
|
| Eric schreef: | | Er is een simpelere oplossing: je kunt foto's op Facebook gewoon zichtbaar maken voor mensen zonder account. Gewoon even de instellingen wijzigen en dan de nieuwe link hier posten. |
Ok, ik ga naar het album 'TT2010' dan zeg ik 'info bewerken' daar staat een kopje 'wie kan dit zien' en dat zet ik op 'iedereen' dat moet voldoende zijn toch lijkt me? Zo niet, leg het me ff uit  |
|
| Naar boven |
|
|
Eric
|
Geplaatst: Wo Mrt 10, 2010 8:56 am Onderwerp: |
|
|
|
Je bent er bijna.
Nu iedereen de foto's kan zien, moet je alleen nog even de publieke link hier posten. Die staat heel klein weergegeven onderaan het album nu je de instellingen heb gewijzigd. _________________ Ik doe niet aan onderschriften.
- www.ericstam.nl - |
|
| Naar boven |
|
|
Job Joris
|
|
| Naar boven |
|
|
Stan
|
|
| Naar boven |
|
|
Huibert
|
Geplaatst: Zo Mrt 14, 2010 8:42 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Stan/Jelle, bedankt natuurlijk, maar dat sendspace is een beetje een vervelende site. Het downloaden duurt ongeveer een uur (op mijn computer althans), tenzij je een premiumaccount koopt natuurlijk... |
|
| Naar boven |
|
|
Jelle.
|
Geplaatst: Zo Mrt 14, 2010 9:49 pm Onderwerp: |
|
|
|
De snelheid hangt onder andere af van het aantal mensen dat tegelijk de site gebruikt, dus je kunt het op een ander moment nog eens proberen. Ik zie dat er veertien downloads zijn geweest nu dus misschien heb je gewoon pech met het moment.
Het blijft geen ideale site, maar wel de beste gratis uploadsite die ik heb kunnen vinden. Als je toevallig een betere site weet hiervoor, hoor ik dat natuurlijk graag.
Overigens zit er een handjevol foto's in dat eerste bestand dat niet op Bens facebookpagina staat, maar dat zal voor weinigen erg belangrijk zijn. _________________ http://www.nsdvtrivium.nl/index.php/trivium-summer-edition-2009.html |
|
| Naar boven |
|
|
Job Joris
|
Geplaatst: Ma Mrt 15, 2010 8:24 am Onderwerp: |
|
|
|
| Ik zal ze zsm ook op facebook zetten. |
|