| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Tomas
|
Geplaatst: Wo Okt 07, 2009 11:29 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Kornelis Jan schreef: | @ Walter: de UDS vrouwen zijn van nature immer begeerlijk, en als wij credits daarvoor kunnen krijgen graag (van onze toernooiwinsten moeten we het namelijk niet hebben de laatste tijd)
En, voor wat hoort wat natuurlijk! |
Ja maar KJ, dat is toch het hele doel van onze vereniging? Zo informeel mogelijk leren "debatteren?" |
|
| Naar boven |
|
|
Walter

|
Geplaatst: Do Okt 08, 2009 12:06 am Onderwerp: |
|
|
|
| Tomas schreef: | | Ja maar KJ, dat is toch het hele doel van onze vereniging? Zo informeel mogelijk leren "debatteren?" |
Hehe... Ja, zo wil ik ook wel "debatteren". Maar debatteren bezorgt de 2 mensen die het samen doen toch veel meer voldoening op de lange termijn dan "debatteren"? Aan een "debat" hou je namelijk weinig over. Mja je hebt wat "intellectuele fitness" gedaan, maar daar heb je uiteindelijk weinig aan.
Maar goed, ik geloof helemaal niet dat er zo vaak "gedebatteerd" wordt bij jullie. Dus de volgende keer dat ik bij UDS langs ga, neem ik een videocamera met nightvision mee.  _________________ Rickroll: if you click that shit, you've clicked that shit.  |
|
| Naar boven |
|
|
|