Reclame op het forum

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Bona's forum index // Het forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Joost

BerichtGeplaatst: Za Mrt 28, 2009 12:14 pm    Onderwerp: Reclame op het forum Reageer met quote
Beste leden,

naar aanleiding van reclame op ons forum (zoals bij http://forum.asdvbonaparte.nl/viewtopic.php?t=1335) zou ik jullie graag willen vragen wat jullie vinden dat moet kunnen op het forum. Tenslotte is ons forum voor het plezier van de leden, en niet om de afzetmarkt van een product aan te boren. Dit laatste zou de vereniging ook minder aan pr-opbrengsten kunnen opleveren (aangezien de adverteerders daardoor niet in bijvoorbeeld de Redenaar ruimte zullen inkopen). Daarnaast lijkt het me ook minder prettig om een forum te lezen met reclameboodschappen, net als een film met om de vijf minuten reclame vervelend is.

Daarom zou ik graag een reactie van jullie willen over wat jullie vinden dat toegestaan moet worden:

1. alles
2. debatgerelateerde bijeenkomsten
3. bijeenkomsten waar bonapartianen van plan zijn heen te gaan
4. bijeenkomsten zonder winstoogmerk

groetjes,

jullie forumbeheerder,

Joost
Reinier

BerichtGeplaatst: Za Mrt 28, 2009 12:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Wat mij betreft mag toegestaan worden
1) Alles wat Bonapatianen zelf organiseren en waar zij de aandacht van hun verenigingsgenoten voor willen trekken
2) Alle reclame die Bonaparte geld oplevert (zoals banners die 0.1 cent per topicview opleveren)
3) Alle reclame die de moderators volgens het digitus madidus beginsel niet als extreem irritant kwalificeren. De casus hierboven is wat mij betreft bijvoorbeeld prima.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Stijn

BerichtGeplaatst: Za Mrt 28, 2009 12:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Gewoon geen reclame en die gebruiker meteen verwijderen. Het is hier geen uva-toilet waar allemaal rotzooi op de muur staat gekrabbeld.
Huibert

BerichtGeplaatst: Za Mrt 28, 2009 12:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Quote:

1) Alles wat Bonapatianen zelf organiseren en waar zij de aandacht van hun verenigingsgenoten voor willen trekken
2) Alle reclame die Bonaparte geld oplevert (zoals banners die 0.1 cent per topicview opleveren)

Deze twee lijken me ook in orde, maar alle andere reclame mag van mij verdwijnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
JPL

BerichtGeplaatst: Za Mrt 28, 2009 1:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Voorlopig blijft het bij 1 (commerciële) post. Lijkt me allemaal nog niet zo erg.

Stel voor dat we, zolang het niet tot meerdere topics per week leidt, het gewoon laten staan. Vind het wel grappig, af en toe zo'n reclame. Levert weer gespreksstof op.
Naar boven
daniel

BerichtGeplaatst: Za Mrt 28, 2009 3:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote
In het geval van kriterion kun je toch gewoon geld vragen? Die docu die ze aankondigen lijkt me bij uitstek iets wat je in een advertentie kwijt wilt.
Martijn

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 29, 2009 10:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote
mmmm. en reclameuitingen zoals deze:

"klik hier om lid te worden van POWNED: https://registratie.powned.tv/refund/?id=457910585"

wat vinden we daarvan?
daniel

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 30, 2009 7:22 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik vind dat natuurlijk weinig anders dan een oproep om langs te komen bij een betaald event van de Balie.
Timo_e

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 30, 2009 10:49 am    Onderwerp: Reageer met quote
Reinier schreef:
Wat mij betreft mag toegestaan worden

Vind alleen dat er bij de eerste regel "of" i.p.v. "en" moet staan. Kan me voorstellen dat bepaalde lezingen interessant kunnen zijn voor medebonapartianen zonder dat er iemand van ons in de organisatie zit.

Martijn schreef:
mmmm. en reclameuitingen zoals deze:
"klik hier om lid te worden van POWNED: https://registratie.powned.tv/refund/?id=457910585"
wat vinden we daarvan?

Een keertje reclame maken vind ik niets mis mee, maar vind het is een beetje irritant om het als handtekening te gebruiken en op die manier het forum te bevuilen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Josee

BerichtGeplaatst: Di Mrt 31, 2009 11:32 am    Onderwerp: Reageer met quote
Quote:
Reinier schreef; Wat mij betreft mag toegestaan worden

Bij 1 en 2 sluit ik me helemaal aan Bona!

Quote:
3) Alle reclame die de moderators volgens het digitus madidus beginsel niet als extreem irritant kwalificeren. De casus hierboven is wat mij betreft bijvoorbeeld prima.

Nu weet ik niet wat "digitus madidus" inhoud maar het lijkt me wel dat er enige richtijnen voor moeten worden opgezet en gepost op de site, als een ,moderator zich daar aan houdt zou ik zeggen prima, zo niet dan wordt de post per direct verwijderd. Wat mij betreft vallen ook kopjes als "wordt lid van.." onder verwijderde post.
Naar boven
Josee

BerichtGeplaatst: Di Mrt 31, 2009 11:33 am    Onderwerp: Reageer met quote
Josee schreef:
Quote:
Reinier schreef; Wat mij betreft mag toegestaan worden

Bij 1 en 2 sluit ik me helemaal aan Bona!

Quote:

Nu weet ik niet wat "digitus madidus" (dus a.u.b. enige uitleg reinier Bona! ) inhoud maar het lijkt me wel dat er enige richtijnen voor moeten worden opgezet en gepost op de site, als een ,moderator zich daar aan houdt zou ik zeggen prima, zo niet dan wordt de post per direct verwijderd. Wat mij betreft vallen ook kopjes als "wordt lid van.." onder verwijderde post.
Naar boven
Josee

BerichtGeplaatst: Di Mrt 31, 2009 11:43 am    Onderwerp: Reageer met quote
Zonder zelf een forumvervuiler te worden wil ik even een postfoutje rechtzetten Very Happy Ik wilde in de eerste post vragen aan Reinier of het hij digitus madidus beginsel wilde uitzetten ip daarvan deed ik een quote waarvan ik niet de "edit-knop" kan vinden en eveneens hoe je tegenwoordig een eerder gedane post aanpast Confused
Naar boven
Huibert

BerichtGeplaatst: Di Mrt 31, 2009 5:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote
digitus madidus = natte vinger!
Naar boven
de Redenaar

BerichtGeplaatst: Di Mrt 31, 2009 9:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Mocht u via Google op deze pagina terecht zijn gekomen omdat u geďnteresseerd bent in een jonge, hoog opgeleide populatie, dan bent u aan het goede adres. Adverteren in de Redenaar kan altijd. Kijk op http://redenaar.asdvbonaparte.nl/ voor de mogelijkheden.
Naar boven
Vincent

BerichtGeplaatst: Do Apr 02, 2009 6:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Quote:
2) Alle reclame die Bonaparte geld oplevert
Als je nou het concept 'Bonababe' op een goede manier weet te exploiteren, dan kunnen WIJ als Bonaparte gewoon VE '90 in handen krijgen Bona!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Bona's forum index // Het forum Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: